„Všichni se pravidelně snaží cvičit v rámci svých pracovních možností. Velice kladně hodnotím u všech i aktivity mimo posilovnu.
V počtu čtrnáct vstupů vede Miluše Klusáková, zbývající tři mají shodně po jedenácti vstupech do fitness centra. Z mého pohledu jsou nejvíc vidět výsledky na Miluši Klusákové. To ostatně hodnotí i ostatní návštěvníci posilovny. V jejím případě je to ale hlavně díky velkému odhodlání a dalším sportovním aktivitám. Pokud počasí dovolí,  jezdí na kole, na kolečkových bruslích. V neposlední řadě k její kondici výrazně přispívá i zaměstnání,  kde je celou směnu na nohou. Jediná malá výtka z mé strany je k jejím občasným úletům v chuti na sladké. Na druhé straně ale při jejím přístupu k cvičení nad tím mhouřím oko. Alespoň se už naučila nejíst sladké na noc, když ho dá, tak v dopoledních hodinách.

Ze strany Lucie Drbalové cením hlavně přístup ve stravovacím režimu. Sama velice projevuje zájem, píše si a konzultuje se mnou příjem potravy. Jde dokonce i do detailů výpočtů gramáže a nutričních hodnot snědeného jídla. V jejím případě je největší problém ve zdravotních potížích z dřívějška. Tady bude reakce organizmu trochu pomalejší. Velice se ale snaží. Doma se trápí na orbitreku. Má trochu problém v turnusových směnách, které nabourávají její metabolický režim.

Zodpovědně přistupuje k docházce také Dana Rozhonová. Tím,  že s sebou na tréninky bere i malou dcerku,  odpadá jí problém s hlídáním. Na to, že se nikdy cvičení v posilovně  nevěnovala, cvičí velice zodpovědně. Překonala i počáteční nechuť k jednoručním činkám a raději cvičí na přístrojích, což ji evidentně více baví, stejně jako jízda na stacionárním kole, kdy vydrží i hodinovou intenzívní jízdu. Jediný problém je v turnusových směnách zdravotní sestřičky. Dojíždění jí zabere dost volného času. V rámci pracovních možností se snaží dodržovat i stravovací režim.

Nakonec jsem si nechal jediného mužského zástupce Pavla Jasanského. Když se vrátím do jeho cvičebních začátků, měl problémy v horních partií těla hodně z viny sedavého zaměstnání. V této oblasti zaznamenal největší pokrok, co se týče zvýšení síly a kondice. Kvituji také, že navíc jezdí na kole a snaží se i v oblasti stravovacího režimu.

Musím všem sklonit poklonu, že si oblíbili nenáročnější  a nenamáhavější cvik, a to  hluboké dřepy na přístroji se zátěží na vysoký počet opakování. Myslím, že hlavním důvodem je, že něm tři dny bolí nohy a že si uvědomují funkčnost této  námahy. Co bolí, to sílí."

Provozní doba fitness centra
pondělí 9 – 12 a 14 – 20.30hodin
úterý 14 – 20.30 hodin
středa 9 – 12 a 14 – 20.30 hodin pouze pro ženy ⋌18 – 20.30 hodin
čtvrtek 14 – 20.30 hodin
pátek 9 – 12 a 14 – 20.30 hodin
sobota 14 – 19 hodin