A jak to celé začalo? V listopadu loňského roku se redakce Deníku dohodla se zástupci dm drogerie markt a společně jsme vyhlásili projekt Propojujeme generace. Netušili jsme, s jakou odezvou se naše výzva potká. Do projektu se přihlásilo 176 domovů seniorů a institucí, které pořádají programy, při nichž se potkávají zástupci různých generací.

V době, kdy většina obchodníků nabízí různé slevy a podporuje tak nákupní šílenství, nabídl tento řetězec nejen s drogistickým zbožím svým zákazníkům možnost podílet se na něčem smysluplném. V pátek 29. listopadu se v prodejnách s logem dm nakupovalo s cílem, aby byl obrat co nejvyšší. Pět procent z toho totiž má jít na podporu občanských aktivit směřujících mezi seniory a jejich “vnoučata”. A bylo znát, že na tento způsob charity a podpory zákazník slyší. Díky vstřícnosti vedení dm jsme mohli slíbit, že mezi 70 subjektů do českých a moravských okresů rozdělíme rovné dva milióny korun.

Dům s pečovatelskou službou v Poličce uspěl s projektem Opět spolu. “Během roku se senioři s dětmi setkávají při muzicírování, malování a oslavách Mezinárodního dne dětí. Rádi bychom přidali další mezigenerační činnost, a to společenské hry, při kterých by si děti a senioři společně procvičili motoriku, paměť, soustředění a také zručnost,” přiblížila záměry Vladimíra Pevná z Domu s pečovatelskou službou v Poličce.