„Práce v krajském zastupitelstvu není jenom účast na zasedáních a hlasování o projednávaných dokumentech. Každý z nás zastupitelů ještě pracuje ve výboru nebo komisi. Měl jsem jistou výhodu v tom, že jako vystudovaný ekonom jsem mohl pracovat v kontrolním výboru Pardubického kraje. Činnost, ač není příliš medializovaná, je rozmanitá. Členové výboru sledují a kontrolují plnění schválených usnesení rady a zastupitelstva, hospodaření příspěvkových organizací. Dohlížejí na odstranění závad. Výbor doporučil zavedení jednotného účetního systému u příspěvkových organizací kraje a doporučil koncentraci kontroly hospodaření těchto organizací do jednoho organizačního útvaru krajského úřadu.
Za velký úspěch Zastupitelstva Pardubického kraje jako celku a též i svůj považuji schválení Územního plánu Velkého územního celku (ÚP VÚC) jako prvního kraje v rámci České republiky právě v Pardubickém kraji. Jeho součástí je dopravní situace a v ní zařazena rychlostí komunikace R 35. Během tohoto volebního období bylo schváleno a podepsáno memorandum, které zařazuje do ÚP VÚC R 35 v jižní variantě s přivaděči od severu. Od začátku jsem hlasoval pro jižní variantu, neboť ji považuji za nejrychleji realizovatelnou. Vždyť dosud nám do krajského města nevede rychlostní komunikace. Pravda, ještě uplyne mnoho vody, než se po této komunikaci svezeme, ale počin k jejímu rozjetí byl dán, což na posledním Z Pk nezpochybnil ani ministr dopravy.
Mrzí mne, že za celé funkční období, které bylo protkáno vážnými rozhodnutími v oblasti zdravotnictví, nebyla ze strany odpovědných osob Zastupitelstvu Pk předložena řádně odborně zpracovaná koncepce zdravotnictví Pardubického kraje.“