V ní se zaměřuje na pražské metro i východní Čechy. „Královská věnná města se prezentují do konce měsíce dubna se svými citylighty na 15 místech v různých stanicích pražského metra – na povrchu i pod povrchem – a na 5 místech v Hradci Králové," strojí v prohlášení.

Citylighty představují informativní plakáty s upoutávkou na královská věnná města. Proto stačí vzít pouze svůj chytrý telefon, namířit jej na sebe i prezentaci organizace a poslat jí na její emailovou adresu či do zprávy na facebookovém profilu. „Očekáváme, že letos bude ještě vyšší účast i odezva," říká k soutěži mluvčí poličské radnice Nadežda Šauerová.

Královská věnná města očekávají vyšší zájem už proto, že od letošního si zřídila právě svůj účet na sociálních sítích a proto mohou být více interaktivní. Ceny potom vyhrají tři nejryhlejší, kteří se pochlubí se svými selfie výtvory pořízenými na vybraných místech.

Mezi odměnami pro vítěze budou upomínkové předměty či materiály z královských věnných měst. Dostat se tak může na mělnické víno, nebo dokonce stylově menší zásobu poličského piva.