Stošedesátičlenná odborná porota hodnotila přes tři sta ukázek reklamních a marketingových produktů. Litomyšlská firma získala dvě ocenění, a to první místo, zlatého indiána, za stojan pro sportovní boty Reebok a stříbrného indiána za prodejní stojan Bosch na kuchyňské  spotřebiče.

Jednou ze čtyřiačtyřiceti soutěžních kategorií je Textil, móda, sport. Tady bodoval stojan na sportovní boty. „Naše technické řešení spočívá ve skládání stojanu z jednotlivých modulů, kde je využito kovové konstrukce, polstrování, grafiky aplikované polepem. Po vývoji prvního prototypu jsme na stojanu dělali pouze drobné korekce, poté byla spuštěna výroba série dvou set kusů s cílovým umístěním na ruském trhu," uvedl  Filip Brýdl ze společnosti Story Design. V kategorii Domácí potřeby firma získala stříbrného indiána za stojan na kuchyňské spotřebiče. Ten byl určený pro francouzský trh.  Konstrukce stojanu je vytvořena z lakovaného plechu. Atraktivnost zvyšuje využití LED diod k prosvícení loga a také skleněných polic do hrany i podsvícení podstavy.

Story Design se soutěže poprvé zúčastnila před deseti lety jako první firma z postkomunistických zemí.

Stojan

Stojan