K vidění tak byla upoutaná letadla všech možných typů i celá řada technických kuriozit. Letos bohužel velmi chyběl zesnulý Karel Řehák, jenž na oba předchozí ročníky této akce přivezl krásnou sbírku modelářských spalovacích motorů.

Všechny přítomné modeláře nevíce zaujaly rychlostní modely, které byly poháněné dnes poměrně málo vídanými pulzačními motory. Letos je kromě p. Pelíška, který je přivezl již loni, představili někteří další modeláři. Konstrukce těchto motorů („rour“) vychází z nechvalně známé okřídlené střely V–1, kterou používalo ve druhé světové válce nacistické Německo k bombardování Anglie a většina modelů, které byly na akci k vidění se dokonce V–1 tvarem velice přibližuje. Překvapil zejména silný zvukový efekt, u takových motorů opravdu brutální, a rovněž rychlost těchto modelů, jež dosahovala bezmála 250 kilometrů v hodině.

Zajímavý rychlostní model přivezl na setkání p. Bogdanyi. Byl pozoruhodný rokem výroby 1950 a dále tím, že v něm byl osazen spalovací motor o obsahu 10 ccm což se dnes už v této kategorii nevidí. Nakonec bylo rychlostních modelů s desítkou k vidění více a jak potom mohli všichni sledovat, je opravdu obtížné tento model v letu zvládnout. Na travnatém kruhu létaly i modely kategorie F2D Combat a pěkné souboje s nimi tady předváděli svitavští bratři Zahálkové společně se svými ratolestmi.

Akrobatické modely F2B přivezl na setkání známý modelář Ivan Čáni, kterého se nakonec podařilo i vyprovokovat, aby jeden z nich předvedl v letu. Vzhledem k silnému větru všem přihlížejícím párkrát zatrnulo, ale Ivan dokázal, že létat s „účky“ ještě nezapomněl. K vidění byly i další, dnes už v mnohých případech historické modely ve všech kategoriích. Ukázal se i Miloš Obrovský, jehož jméno je v modelářském světě obecně známé v souvislosti s brněnskými motory MVVS, a celá řada známých i méně známých modelářů, kterým tento koníček přirostl k srdci.