A jezdci Orion Racing Teamu z Litomyšle byli znovu pořádně vidět. Potvrdili skvělou formu, kterou předvedli v evropském šampionátu ve třídách KZ2 a KF3.
Patrik Hájek prokázal i v Písku pozici aktuálně nejrychlejšího evropského pilota třídy KZ2. V obou bodovaných finálových jízdách jasně kraloval. „Patrik na českých tratích dominuje, letos zde ještě nebyl poražen. Pouze smolná diskvalifikace v jedné z jízd v Sosnové zavinila, že ze čtyř odjetých bodovaných závodů nemá na kontě plný počet bodů. Jeho hlavním úkolem letos je uspět v evropském šampionátu, je výborně rozjetý,“ uvedl manažer Martin Slavík.
Martin Doubek musel také startovat ve třídě KZ2 (jeho kategorie KF3 byla pro malý zájem zrušena). Premiéru v „královské“ domácí třídě tak zažil o rok dříve a musel se seznamovat s odlišnou technikou i jiným stylem závodění. „Nováčkovskou daň si vybral zejména na startu první jízdy, i tak dojel dvanáctý. Ve druhé pak měl kolizi a s poškozeným strojem nemohl pokračovat. Dosažené časy jsou však pro budoucnost velmi optimistické,“ chválil manažer Slavík.
Ve třídě ROK junior startovali v barvách Orion Teamu Jan Vítek a Tomáš Stráňava. Nejmladší pilot na startu Jílek zajel skvěle a byl dvakrát druhý. Stráňava se po kolizi v první jízdě (8.) ve druhé zlepšil na třetí příčku.

(msl, rh)