Deník region
1/39 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Exponáty v muzeu nákladních vozů Tatra v Kopřivnici
Popis

Exponáty v muzeu nákladních vozů Tatra v Kopřivnici

Zdroj: Radek Pecák

Základem byl vůz Audi 100 v provedení 4x4
Popis

Základem byl vůz Audi 100 v provedení 4x4

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Možným projektem k zachování výroby vozů v Tatře Příbor byl i projekt na roční produkci 12 000 užitkových Citroënů C15
Popis

Možným projektem k zachování výroby vozů v Tatře Příbor byl i projekt na roční produkci 12 000 užitkových Citroënů C15

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Fakticky však ale byl posledním autem vyráběným sériově v Příboře model Beta
Popis

Fakticky však ale byl posledním autem vyráběným sériově v Příboře model Beta

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Základem byl svařený rám
Popis

Základem byl svařený rám

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Na který se pak lepily laminátové povrchové díly
Popis

Na který se pak lepily laminátové povrchové díly

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Výroba probíhala v nové hale
Popis

Výroba probíhala v nové hale

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Projekty na nové generace tatrováckých limuzín tak skončily v propadlišti dějin
Popis

Projekty na nové generace tatrováckých limuzín tak skončily v propadlišti dějin

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Třeba i tento designový návrh Geoffa Wardla
Popis

Třeba i tento designový návrh Geoffa Wardla

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

A tak už žádný technický průkaz osobního vozu neobsahoval razítko Tatra
Popis

A tak už žádný technický průkaz osobního vozu neobsahoval razítko Tatra

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Na zahájení výstavy dokumentující historii výroby osobních vozů Tatra v Příboře přijely i některé zde vyrobené vozy
Popis

Na zahájení výstavy dokumentující historii výroby osobních vozů Tatra v Příboře přijely i některé zde vyrobené vozy

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Unikátem je třeba speciál pro záchranný tým Narex
Popis

Unikátem je třeba speciál pro záchranný tým Narex

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Nebo dvoubarevně lakovaná Tatra 603
Popis

Nebo dvoubarevně lakovaná Tatra 603

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Výstava obsahuje velké panely s množstvím fotografií a informací
Popis

Výstava obsahuje velké panely s množstvím fotografií a informací

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Hlavním iniciátorem tohoto projektu byli Zdeněk Kübel (na snímku) a Jiří Slaný
Popis

Hlavním iniciátorem tohoto projektu byli Zdeněk Kübel (na snímku) a Jiří Slaný

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Začalo to produkcí modelu 603
Popis

Začalo to produkcí modelu 603

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

V 70. letech jich tu každý rok vzniklo i více než 1000 kusů
Popis

V 70. letech jich tu každý rok vzniklo i více než 1000 kusů

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

V Příboru se montovaly také motory
Popis

V Příboru se montovaly také motory

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Dokonce i do závodních speciálů
Popis

Dokonce i do závodních speciálů

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

V polovině 70. let se začala dělat Tatra 613
Popis

V polovině 70. let se začala dělat Tatra 613

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Prvnímu provedení s mnoha chromovanými prvky se přezdívalo "Chromka"
Popis

Prvnímu provedení s mnoha chromovanými prvky se přezdívalo "Chromka"

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Na speciální objednávky vznikaly i unikátní verze
Popis

Na speciální objednávky vznikaly i unikátní verze

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Výstava dokumentuje také různé aspekty života zdejších zaměstnanců
Popis

Výstava dokumentuje také různé aspekty života zdejších zaměstnanců

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Tatry 613 měly na "socialistické" poměry také neobvyklé prvky výbavy
Popis

Tatry 613 měly na "socialistické" poměry také neobvyklé prvky výbavy

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

V roce 1990 vyrobili v Příboru speciální kolonu vozů pro návštěvu Papeže Jana Pavla II.
Popis

V roce 1990 vyrobili v Příboru speciální kolonu vozů pro návštěvu Papeže Jana Pavla II.

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Experimentovalo se třeba i se speciálním vozem pro manažery
Popis

Experimentovalo se třeba i se speciálním vozem pro manažery

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Nakonec se poslední v řadě limuzín Tatra stal model 700. Při tvorbě designové makety se poprvé použila i speciální hmota
Popis

Nakonec se poslední v řadě limuzín Tatra stal model 700. Při tvorbě designové makety se poprvé použila i speciální hmota

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Toto je prototyp "sedmistovky"
Popis

Toto je prototyp "sedmistovky"

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Příď působila velmi uhlazeně
Popis

Příď působila velmi uhlazeně

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Kvalita interiéru se citelně zlepšila
Popis

Kvalita interiéru se citelně zlepšila

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Koncepce pohonu i celého uspořádání ovšem zůstala stejná
Popis

Koncepce pohonu i celého uspořádání ovšem zůstala stejná

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Tatra své vozy prezentovala na různých výstavách a třeba i na Světovém ekonomickém fóru ve Švýcarsku
Popis

Tatra své vozy prezentovala na různých výstavách a třeba i na Světovém ekonomickém fóru ve Švýcarsku

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Tatra Prezident, jejíž design stvořil Václav Král, se nakonec nerealizovala
Popis

Tatra Prezident, jejíž design stvořil Václav Král, se nakonec nerealizovala

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

I když se s ní projel i Václav Havel
Popis

I když se s ní projel i Václav Havel

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

V devadesátých letech vznikla kromě Supertatry MTX ve spolupráci s firmou Eccora také tato nejrychlejší "šestsetřináctka".
Popis

V devadesátých letech vznikla kromě Supertatry MTX ve spolupráci s firmou Eccora také tato nejrychlejší "šestsetřináctka".

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Motory Tatra se pak ještě dlouho používaly v autokrosu
Popis

Motory Tatra se pak ještě dlouho používaly v autokrosu

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Dnes sídlí v areálu bývalé Tatry Příbor řada jiných průmyslových firem
Popis

Dnes sídlí v areálu bývalé Tatry Příbor řada jiných průmyslových firem

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Také toto vozidlo vzniklo díky šikovnosti pracovníků Tatry Příbor
Popis

Také toto vozidlo vzniklo díky šikovnosti pracovníků Tatry Příbor

Zdroj: Foto a reprofoto Radek Pecák

Doporučujeme vám
Jana Vohralíková - Vedoucí kanceláře Senátu Jana Vohralíková (na snímku z 12. března 2020).

Litomyšli se otevírají dveře na Hrad. Kancléřka Vohralíková pochází z Budislavi

Korunovace prvňáčků během rozdávání vysvědčení.

/FOTO/ Prvňáčci v Poličce byli korunováni za vysvědčení. Dárek dostal i starosta

Ilustrační foto.

Přípravy na start jarního fotbalu jsou v plném proudu. Termíny, semináře, aktivy

Policie hledá dva muže. Kradli ve Svitavách.

Ve Svitavách ukradli mobil a peněženku. S tou platili v Brně. Hledá je policie

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Exponáty v muzeu nákladních vozů Tatra v Kopřivnici
Základem byl vůz Audi 100 v provedení 4x4
Možným projektem k zachování výroby vozů v Tatře Příbor byl i projekt na roční produkci 12 000 užitkových Citroënů C15
Fakticky však ale byl posledním autem vyráběným sériově v Příboře model Beta
Základem byl svařený rám
Na který se pak lepily laminátové povrchové díly
Výroba probíhala v nové hale
Projekty na nové generace tatrováckých limuzín tak skončily v propadlišti dějin
Třeba i tento designový návrh Geoffa Wardla
A tak už žádný technický průkaz osobního vozu neobsahoval razítko Tatra
Na zahájení výstavy dokumentující historii výroby osobních vozů Tatra v Příboře přijely i některé zde vyrobené vozy
Unikátem je třeba speciál pro záchranný tým Narex
Nebo dvoubarevně lakovaná Tatra 603
Výstava obsahuje velké panely s množstvím fotografií a informací
Hlavním iniciátorem tohoto projektu byli Zdeněk Kübel (na snímku) a Jiří Slaný
Začalo to produkcí modelu 603
V 70. letech jich tu každý rok vzniklo i více než 1000 kusů
V Příboru se montovaly také motory
Dokonce i do závodních speciálů
V polovině 70. let se začala dělat Tatra 613
Prvnímu provedení s mnoha chromovanými prvky se přezdívalo "Chromka"
Na speciální objednávky vznikaly i unikátní verze
Výstava dokumentuje také různé aspekty života zdejších zaměstnanců
Tatry 613 měly na "socialistické" poměry také neobvyklé prvky výbavy
V roce 1990 vyrobili v Příboru speciální kolonu vozů pro návštěvu Papeže Jana Pavla II.
Experimentovalo se třeba i se speciálním vozem pro manažery
Nakonec se poslední v řadě limuzín Tatra stal model 700. Při tvorbě designové makety se poprvé použila i speciální hmota
Toto je prototyp "sedmistovky"
Příď působila velmi uhlazeně
Kvalita interiéru se citelně zlepšila
Koncepce pohonu i celého uspořádání ovšem zůstala stejná
Tatra své vozy prezentovala na různých výstavách a třeba i na Světovém ekonomickém fóru ve Švýcarsku
Tatra Prezident, jejíž design stvořil Václav Král, se nakonec nerealizovala
I když se s ní projel i Václav Havel
V devadesátých letech vznikla kromě Supertatry MTX ve spolupráci s firmou Eccora také tato nejrychlejší "šestsetřináctka".
Motory Tatra se pak ještě dlouho používaly v autokrosu
Dnes sídlí v areálu bývalé Tatry Příbor řada jiných průmyslových firem
Také toto vozidlo vzniklo díky šikovnosti pracovníků Tatry Příbor