Deník region
1/38 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Doporučujeme vám
Jana Vohralíková - Vedoucí kanceláře Senátu Jana Vohralíková (na snímku z 12. března 2020).

Litomyšli se otevírají dveře na Hrad. Kancléřka Vohralíková pochází z Budislavi

Korunovace prvňáčků během rozdávání vysvědčení.

FOTO: Prvňáčci v Poličce byli korunováni za vysvědčení. Dárek dostal i starosta

Ilustrační foto.

Přípravy na start jarního fotbalu jsou v plném proudu. Termíny, semináře, aktivy

Policie hledá dva muže. Kradli ve Svitavách.

Ve Svitavách ukradli mobil a peněženku. S tou platili v Brně. Hledá je policie

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.