Cibulový dekor se používal i v jiných barvách.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Zakladatele míšeňské manufaktury připomíná pamětní talíř z roku 1898.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Nápojový servis.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Ukázka oblíbeného cibulového dekoru.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Cibulový dekor byl používán napříč druhy výrobků.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Dvojice čajových šálků s podšálky s orientálními motivy (tzv. chinoiserními) vycházela vstříc dobové poptávce.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Kromě rokokově tvarovaných skupin vycházely z Míšně i antikizující figurální výrobky, jak dokládá busta bohyně lovu a Měsíce Artemidy.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Šálek s podšálkem tzv. ferdinandovské formy, tj. s bohatým plastickým reliéfem.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Téma růže se na rozměrném podnosu s bohatým druhorokokovým dekorem.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Kníže Franz Josef Auersperg s manželkou kněžnou Wilheminou, rozenou Kinskou na konci 19. století.
Zdroj: archiv VČM
Slatiňanská idyla kníže Franz Josef s vnoučaty, kolem 1910.
Zdroj: archiv VČM
Monumentální váza z porcelánky Carl Thieme, vzor 531 s bohatou květinovou plastickou a malovanou výzdobou.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Detail výzdoby vázy.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Plastická výzdoba vázy.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Plastická výzdoba vázy.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Plastická výzdoba vázy.
Zdroj: Luděk Vojtěchovský
Podoba drážďanské porcelánky Carla Thiemeho na konci 19. století.
Zdroj: archiv VČM
Velký sál Japonského paláce v Drážďanech – vizualizace nerealizované podoby interiéru, jemuž měla dominovat porcelánová výzdoba.
Zdroj: archiv VČM