„Koronavirus měl na naši firmu celkově spíš negativní dopad, ale stále se nám daří a rosteme. Je pravděpodobné, že kdyby koronavirus nebyl, tak bychom rostli ještě víc,“ uvedl Křivka. Apify má zákazníky z celého světa a ze všech možných odvětví, tudíž odvětví, která nyní rostou, více investují do svých online platforem a využívají služeb startupu. „Lidé více nakupují online, proto se teď hodně daří e-shopům, kterým pomáháme s webovou automatizací a analýzou dat,“ řekl Křivka. Naopak některá odvětví kvůli koronaviru upadají, takže v Apify o některé své zákazníky přišli.

Doba koronavirová s sebou přinesla i nové neziskové projekty. Developeři v Apify se rozhodli sbírat data o šíření koronaviru ze všech zemí světa a poskytují je zdarma veřejnosti. V současnosti jsou zaměstnanci startupu na home office, což jejich práci nijak zvláštně neovlivňuje. „Nynější situace nám dokonce pomohla lépe zorganizovat komunikaci uvnitř firmy, aby i online porady byly plnohodnotné,“ přiznal Křivka. Apify má totiž mnoho zaměstnanců, kteří nežijí v Praze, kde je sídlo firmy, nebo ani v České republice. Dříve se podle Křivky stávalo, že některé informace z osobní porady v kanceláři se nedostaly ke všem zaměstnancům. Teď na tom firma zapracovala a všichni zaměstnanci jsou díky tomu v obraze.