V této statistice zvítězila mezi dalšími dvanácti středními školami. „Sledovaný vzorek se na první pohled může zdát nízký, ale poskytuje poměrně objektivní obrázek, jaká je situace v rámci celého pardubického regionu. Situace v dalších odborných školách je totiž hodně podobná," uvedla manažerka Technohrátek Helena Bártlová.

Ještě jej zlepší

Podle ní právě třetina škol pracuje s Facebookem na vysoké úrovni a má celou řadu nápadů, jak přitáhnout k tomuto médiu mladé lidi, kteří si následně zjistí informace o škole a studiu v tomto zařízení. „Potěšilo nás to, protože jsme sami netušili, že tým Technohrátek tyto statistiky zpracovává. Moc rád bych poděkoval kolegům, kteří se o tuto prezentaci dobře starají. Samozřejmě je to na další vyhodnocení, co s facebookovými stránkami budeme dělat dál," uvedl Miloš Mička, ředitel Integrované střední školy v Moravské Třebové.

Vedení školy bude ještě zpětně zjišťovat podíl Facebooku na přilákání uchazečů o studium po přijímacích zkouškách. Kromě toho už nyní pomohl k lepšímu přebírání novinek ve škole.
„Rozhodně to vnímáme tak, že nám taková sociální síť pomáhá k nastavení lepší komunikace skupin jak na úrovni učitelského sboru, tak také žáků. Řada informací se skutečně může posunout touto cestou," pochvaluje si ředitel.

Jen skupina zřízená pro předávání informací mezi studenty má momentálně na pět stovek členů. Prezentaci školy ke všemu přitáhla šest set čtyřicet fanoušků.

Podle statistického týmu Technohrátek i přes výborné zpracování stránek škola ještě musí zapracovat na drobných detailech. „Určitě by prospělo mimo fotografií z oborových soutěží i více snímků z běžného života školy," dodala. Lidé z projektu také vidí větší přínos v zapojení žáků do správy profilů.